Thursday, January 8, 2009

Life as it is

Seriously, I do not have much to blog about today. I only feel like I need to write something here for the sake of writing. Well life is still the same, its already 2009 and I still have not got a new job. Not even an interview. I'm now really a 宅男. I'm practically at home all the time.

有时候也不是说我想一直呆在家,但我的朋友周日都在做工啊,一个人到外头走走多没意识啊。况且我一想到要出门就会联想到花钱。在我现在的经济状况下,还是节约些比较好吧。咳,现在只能希望我能快点找到一份好的工作,一直在家游手好闲也不是办法。

No comments: